Beyaz Masa nedir?
Beyaz Masa, kent sakinlerinin her türlü şikâyet, istek ve görüşlerini iletebilecekleri bir belediye birimi. 24 saat hizmet veren bu birim onlara ulaşan tüm görüş ve talepleri değerlendirmeye alarak çözüm üretmeyi ve verilen hizmetlerin daha verimli hale getirilmesini amaçlıyor.
2019 yılında hizmete başlayan bu birim Samsun Canik Belediyesi’nin Halka İlişkiler Müdürlüğü tarafından yürütülüyor. Kurum, Beyaz Masa ön büro, Çağrı merkezi ve Beyaz Masa çözüm ekibi olarak 3 ayrı birimle hizmet veriyor. Beyaz masa Ön Büro; Beyaz masa ‘ya bizzat başvuran kişi veya kurumlarla ilgileniyor ve onları talepleri doğrultusunda yönlendirip başvurularına anında çözüm üretmek için hizmet veriyor.
Çağrı Merkezi; vatandaşlara daha kaliteli ve hızlı hizmet sunmayı amaçlıyor. Beyaz masa, modern müşteri hizmetleri mantığıyla çalışan Call Center uygulamasını kullanıyor. Bu uygulama personeliyle 24 saat hizmet verebilmek için bulunuyor. Beyaz masa Çözüm Ekibi ise; Halkla İlişkiler uzmanları tarafından Beyaz masa ‘ya gelen her türlü başvuruyu inceliyor, ilgili birimlerle ya da Kurumlarla irtibata geçerek başvurulara çözüm buluyor ve inceleme sonucunu başvuru sahibine iletiyor.
Telefon ile Başuru: 444 55 90
E-Mail Üzerinden Başvuru: bilgi@canik.bel.tr
Sosyal Medya Hesaplarımız:
© 2021 - Canik Belediyesi - Bilgi İşlem Müdürlüğü
© 2021 - Canik Belediyesi - Bilgi İşlem Müdürlüğü